Torsdag 21/1 -10

Gick upp runt tolv och gjorde frukost. Vid ett gled jag ner till Sasha och vi gjorde tvärgruppsredosvisningen tillsammans (Ett slags diskussionsprov på nätet tillsammans med övriga studenter). Jag var ambassadör för Bangladesh och skulle debattera om mitt land haha, vad ska man säga förutom att det inte är bra där haha :p men det gick helt okey, tycker dock det var lite rörigt och krångligt till och från men ah ja.. Sedan vid fem så kilade jag iväg på träning nere på tingvalla, träningen gick ganska hyffsat men kände mig lite halvseg.

Åkte hem till Susanne efteråt och kikade på film. Eftersom jag aldrig sett Pirates of the caribbean så tvingade hon på mig den haha .. Skeptisk som jag var så började vi se den och jag måste säga att den var helt okey faktiskt, så nu måste jag ju fortsätta se resten av de filmerna haha :p.. Fast hon berätta att de inte skulle va lika bra, men vi får la se :p


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0