vattnet borta ..

Gårdagen började med att jag fick reda på att karlstad hade blivit drabbat av två stora vattenläckor så det var bara att bunkra upp kylen med vatten innan vattnet skulle ta slut för mig med hehe.. Drog iväg till karlskoga och spelade säsongens sista match, slutade 5-5. Efter matchen var det bara att börja tagga för kvällen men själva kvällen blev väl kanske inte så rolig som jag hade tänkt mig men ah, speröll hehe..

Jag tappade bort legget på vägen till nöjes så blev en dyr resa hem för att hämta passet och sen åka ner igen.. Som tur var hade nöjes jävligt shyssta vakter iaf som satte upp mig på viplistan när jag kom tillbaka, bjuden på entré, garderob och en bärs^^ mer sånna vakter! haha.. Själva nöjes va la sådär också, haft roligare där iaf :p

men men, nu ligger jag och sixten i soffan och slöar framför mtv & the hills och det kommer jag nog göra resten av dagen också..

Va händer för er idag?




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0