semester i lilla paris..

Heey!
Hoppas allt bra med er, för här har det varit en skitvecka nämligen :p..
Det började med att cykeln blev stulen i måndags och i fredags på nöjesfabriken blev jag av med bankomatkortet.. Jag känner verkligen hur allt går åt helvete nu haha, var ju inte speciellt längesen som jag tappade legitimationen också.. Vad händer liksom?! .. Ne men jag är inte bitter :D är ju på ett sätt ganska komiskt också :p Tror allt handlar om inställning, om jag ger mig fan på att det inte ska gå dåligt så gör det nog inte det eller som patrik säger, ur det dåliga så kommer det alltid något bra.. Undra ifall det där med karma stämmer :p

Nu är jag iaf hemma i lilla paris/vänersborg igen, känns riktigt gött :)
Blev en tur upp till systra mie med familj direkt. Slappade i solen på deras altan, spelade fotboll med systersonen Oscar och hoppade studsmatta med systerdottern Ronja. Kan vara riktigt kul att släppa allt och bara leka loss :D Blev även en tur till vänerkrogen och käkade middag med farsan och bröderna med respektive. Kul och träffa de igen, får passa på när man är hemma..

Vi hörs, ha det bra så länge,
Booyaa!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0