Längtar efter karlstad ..

Va ute och cyklade en sväng tidigare ikväll, behövde rensa tankarna lite .. Mycket som simmar runt i mitt huvud nu men det va riktigt skönt, inte alls kallt och ja kunde glida runt i uppknäppt skjorta och shorts :) .. Ge mig mer sånna kvällar :)
Brorsan och sara har kommit hem från Bali nu också, tror inte direkt att de har saknat tråkiga sverige haha .. Jag vill boka en resa och bara dra iväg en vecka .. skönt att bara komma iväg och kunna koppla av lixom .. Fast jag saknar mitt karlstad också, åker väl upp nästa vecka :) .. Ja ja nu drar jag mig tillbaka, en dag imorgon också hehe :p ..

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tjaa : D

Jag använder inte bloglovin, jag lyckas ha koll och följa bloggar ändå!

Jag blir mest arg på att man inte ska kunna lita på vad man köper. Såg en mamma för ett par veckor sedan som ville sälja några av hennes sons spel, bl a Pokemon. Men ett av spelen var Bluesea som är ett hackspel helt och hållet.

2009-08-06 @ 23:04:01
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja det är verkligen segt på jobbfronten här med! Har vikariat sommaren ut bara, sen får jag hoppas att de behöver mig några extra nätter :D Karlstad är en härlig stad. Har bara vart där en gång, men min faster har bott där i många år till hon konstigt nog bestämmde sig att flytta hit till eskilstuna :S av alla skit ställen :P Vart bodde du innan?



Allt är bara bra med mig:) Allt bra med dig? Gick flytten bra? Härligt att du ska fortsätta följa min blogg :D Har du bloglovin så man kan följa din också? Lite lättare att följa bloggar där! :)

2009-08-07 @ 00:46:38
URL: http://vegetarianen.blogspot.com
Postat av: Leia

Ja, grillkvällen blev superbra!

Fast skriv inte till onlyforever mer, bloggar inte där längre. ;)

2009-08-07 @ 09:58:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Låjs

Ja, allt är bara fint här! Själv också? =)

2009-08-07 @ 19:45:00
URL: http://flizan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0