Windsurfing & besöksrekord ..

Heey kära läsare!
Igår blev det inte så mycket bloggande men ibland kan det vara bra att ta en dag ledigt :) .. Hursomhelst så gick jag upp vid åtta och vid nio så åkte jag iväg till Marie och vi pratade lite, har varit lite upp och ner mellan oss det senaste men nu känns det bättre, mycket bättre :) .. Efter vårat "serious-talk" så åkte vi in till stan och gick till hennes optiker, hon skulle göra någon undersökning eftersom hon har linser .. (Vad tycker ni, ska det vara linser eller glasögon?) ..

Efter optikern så åkte vi hem till Josefine och badade, solade och provade att windsurfa :) .. Till en början va det riktigt svårt men när man väl fått in snittsen så gick det ganska okey ändå :) .. Riktigt kul var det iaf :) .. Något som också är roligt är att jag slått besöksrekord på min blogg och att antalet besökare ökar för varje dag :) ..

Finns det något ni tycker jag borde förbättra eller ändra på min blogg? .. funderar på att låta någon av er få publicera ett inlägg på min blogg en gång i veckan .. Är det något som ni tror skulle fungera eller som ni skulle vilja göra?



   


Kommentarer
Postat av: Nathalie 21 årig vegetarian

Jag tycker det är en bra idé att låta några skriva några inlägg som du skulle kunna lägga ut någon gång i veckan sen:) Frågan är bara vad de skulle gästblogga om? Ska det kunna handla om vad som helst? Eller ska det vara ett spec ämne? :)

2009-08-10 @ 16:31:53
URL: http://vegetarianen.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0