Rekordmatchen på Ullevi..

Blev väckt kvart i nio på morgonen av att Jonas ringde mig och sa att de precis hade börjat bila ner från mora. De hade en biljett över till Rekordmatchen mellan Frölunda och Färjestad och sa att de skulle komma förbi och plocka upp mig.. Glad som jag blev somnade jag om igen och sov ett par timmar till innan de skulle närma sig vänersborg..

Blev upplockad runt två och va nere i göteborg runt fyra tror jag. Blev lite förfestande där vi skulle övernatta innan vi drog ner till Ullevi. Väl inne på Ullevi så var det till en början ganska svårt att komma fram men sen fick vi tag på ett par bra platser ganska högt upp.. Resultatmässigt så gick ju inte matchen så bra men riktigt rolig upplevelse förövrigt. Coolt med utomhushockey med så stor publik =)

Kvällens bästa kommentar från några unga tjejer på stan,
- Var ligger krogen? (frågar vi)
- Bögklubben ligger där borta! (pekar de)




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0