HUR VARMT HAR NI BADAT I SOMMAR?

Godmorgon!
Igår blev det en tripp till ursand innehållande massa sol & bad :) .. Vattnet var även då sjukt varmt, ursand som annars brukar vara känt för att vara kallt .. Hur som helst så tog jag och marie cyklarna och drog iväg vid 10 och låg där hela dagen typ .. Somnade även ett par gånger i solen, det är nog det bästa som finns haha .. Jag fick en del färg också så det är gassigt :)

Nu ska jag strax göra mig iordning och dra iväg till bussen .. Ska till brorsan och hjälpa honom lite i deras hus :) Ska även vara hundvakt åt de den 22juli och två veckor framåt :) Well well, ha det super så hörs vi lite senare ;)

Kaching!


  

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Jag tror jag köpte min på elgiganten eller expert eller något liknande, minns inte riktigt. Minnet ligger nog på 250 gb =) det räcker väl för mig =)



Tack så mycket, aa, det kan hända att jag börjar hålla koll på din blogg!

2009-07-05 @ 10:49:03
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Lina

Härligt med strand och bad!

2009-07-05 @ 10:49:38
URL: http://hyresfemman.wordpress.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0