BALEN 2009, ÄR VI FINA?

Balen 2009
Helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv, en så sjukt rolig kväll :)
Dagen började underbart med strålande solsken och en helt okey värme .. Emmy kom och plockade upp mig i en blå volvo cab som passade oss kanon. Vi drog oss in mot trollhättan, åkte ner och fotograferade oss lite vid fallen i trollhättan innan vi började cruisa runt inne i stan .. När vi står i bilkön på väg att bli avsläppta vid folkets hus så börjar vädergudarna tala till oss genom att låta himlen braka loss och låta åskan dåna, regnet är inte långt efter och vi blir tvungna att fälla upp taket. Väldigt tråkigt med tanke på att man inte kunde få visa upp sig inför allt folk då, hade varit betydligt roligare att få glida in på röda mattan med taket nedfällt .. Ja ja sånt är livet och det är inte alltid som vädergudarna och vi har samma åsikter hehe ..

Väl därinne så var det underbart :)
Maten var jättegod, musiken var grym, lokalerna snyggt pyntade och alla var mer eller mindre jättefina och uppklädda ..
Till förrätten så bjöds det på någon slags rostbröd med gratinerade räkor m.m .. Middagen bestod av jättegod potatis, kyckling och sås och till efterrätt serverades det cheesecake med passionsfruktstäcke och jordgubbar .. Till maten fick vi väldigt gott vin också, jag börjar bli en vinmänniska mer och mer :)

Kvällen fortsatte in på småtimmarna och vi hade verkligen skitkul!
Som sagt, helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv :)
Tack till alla som gjorde kvällen lyckad :)

   

  

  

 

Kommentarer
Postat av: Kinn

Sv: hej! hehe jo men jag har ett x antal idéer i huvet. ja måste bara bestämma mig för vilken jag tycker kommer passa bäst.



Tack desamma! ^^ Va kul med bal! :)

Alla va jättefina :)

2009-06-16 @ 16:27:32
URL: http://tyget.blogg.se/
Postat av: henrik

Härliga bal bilder, vilken lycka det var att ha bal och ta studenten =)

2009-06-20 @ 14:20:18
URL: http://henriknyberg.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0