17/11 -09

Helgen va helt okey, blev fest på campus & Score .. Träffade mycket trevligtt och roigt folk =) .. Fast över till det som har tagit det mesta av min tid, som ni kanske vet så håller jag på och söka efter en ny klubbadress .. Det började förra veckan då jag var och provspelade för BK Vålberg, det kändes väl helt okey men de låg inte riktigt på min nivå. På söndagen fick jag ett samtal från Skoghalls IBK och de blev klubb #2 som jag valde att provspela för, där kändes det väldigt bra och det är nog de som är intressantast just nu. Fick dock mail igår från Karlstad IBF, ska kontakat de under dagen och se hur intresserade de kan vara .. Känner mig iaf väldigt motiverad och att ha klivit ut på planen och till mitt mål igen känns helt underbart =)

Förövrigt så har skolan dragit igång igen, praktiken är över, och det är skolbänken som gäller nu! Känns väl okey, gårdagen var dock väldigt seg men skönt att träffa alla polare igen .. Ska strax iväg till skolan och greja lite saker ..

Längtar till helgen, finbesök då haha =)


Kommentarer
Postat av: kaka

Har ni läst BUS-kursen? Tänkte fråga om du har boken "kön och kunskap"?

2009-11-17 @ 11:59:00
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0