En salig blandning ..

Ehm .. Innebandy igår, gick helt okey och vi vann med 5-3 mot serieettan =) Kände att jag saknat det massor, hade sjukt kul i mål och va så skönt och göra räddningar =) .. Håller på och kollar upp med innebandy i Karlstad så man kanske kan provspela lite och kanske börja lira igen =)

Idag har jag som sagt varit på överby och handlat lite och sen hjälpt mikael med huset .. Vid fem drog jag iaf till brorsan och hans tjej i trollhättan och de bjöd på middag som va riktigt god och sen blev det lite kortspel (som jag vann^^ haha) ..

Imorgon blir det lite hockeylirande i Arenan här i Vänersborg och sen en fika med Emmy, ska bli kul och träffas igen och snacka lite skit :p .. Saknar allt mediafolk =) .. Sitter och kikar på roast på bearns nu också, ganska kul avsnitt =)

btw, tänkte på en sak förut när jag åkte buss .. Alla säten är ju vända framåt förutom några få stycken .. Vore det inte bättre om alla säten va vända med ryggen framåt istället? Jag menar om man krockar och sitter med ryggen mot föraren så måste väl sätet skydda rätt bra emot wiplasch osv, sätet skyddar väl kroppen ifrån att "flyga" framåt liksom .. eller tänker jag i helt fel banor?! :S



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en bra tanke, men har du åkt en längre sträcka baklänges nångång? Man mår jätteilla av de.. :/

2009-10-29 @ 09:43:52
Postat av: Josse

Du har en bra tanke, men har du åkt en längre sträcka baklänges nångång? Man mår jätteilla av de.. :/

2009-10-29 @ 09:44:26
URL: http://jocyfine.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0