hemma i karlstad igen..

Slänger upp ett kort inlägg innan jag ska sova. Är hemma i karlstad igen, har haft en trevlig helg hemma i gamla goa vänersborg. Ska nog ner till helgen igen och fira Mille som fyller ett år :) Tiden går fort, känns som att det inte alls är längesen han föddes.. Likadant med Ronja och Oscar, minns dagarna klockrent och de är redan 7 respektive 5 år. Gäller att ta vara på tiden och inte låta den gå till spillo..

Ja ja, kollade på Johan falk nyss. Bra filmer det där :)
Nu blir det sängen, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Marika

Svar: Visst är det skönt?! :D Fick dock inte till ordentligt varmt vatten så låg inte kvar så länge.



Verkligen. jag tycker inte om krp och skulle gärna flytta om tillfälle gavs. Nej, det är åt helt andra hållet. Bakom universitetet liksom :)



Kram

2010-04-05 @ 23:41:52
URL: http://marikkaa.blogg.se/
Postat av: Marika

Svar: Ja, verkligen. Blir nästan sugen på att bada igen :p

Ja, precis :) Fasen, vad du visste en massa ställen här. Du har väl inte bott här så länge?



Jo, det är iofs skönt men jag skulle ändå hellre flytta. Herrhagen vore det perfekta stället!

2010-04-06 @ 15:23:07
URL: http://marikkaa.blogg.se/
Postat av: Marika

Svar: Ja, jag märker det ;) men det är väl så det ska vara. Själv är jag helt lost här fast jag har bott här i snart 11 år eller nåt, rätt bra gjort!



Men vad tycker du om Karlstad då?

Jo, de kan funka. Sundsta ligger också rätt bra till. Jag vill bo nånstans nära stan så jag slipper åka buss hem på nätterna, det är det som är det jobbiga tycker jag :p



Kram!

2010-04-07 @ 13:40:32
URL: http://marikkaa.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack :)

2010-04-07 @ 17:59:38
URL: http://mariiez.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0