Nyinflyttad & färdigmöblerat :) .. Vad tycks om min lägenhet? [BILDER]

Då har jag äntligen orkat lägga in bilderna på min nya lägenhet :) .. Nu är allt så gott som klart, bara tavlorna som ska sättas upp på andra ställen men behöver borrmaskin =/ hehe .. Har köpt lite blommor och smått och gott så nu stortrivs jag :D haha .. Ni får dock ursäkta att det är lite stökigt och att jag inte diskat, men en ungkarlslya ska väl innehålla lite disk^^ haha .. Vad tycker ni? Ser lägenheten bra ut? (a)

KAching ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra

åh det såg mysigt ut :) bor du själv?

2009-08-18 @ 20:20:50
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Finan

Ser Riktigt fint ut!!

2009-08-18 @ 20:22:23
URL: http://fiinan.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ser förbannat trevlig ut :D vad står högst på listan att införskaffa här näst då?

2009-08-18 @ 21:45:03
Postat av: Krille

Schysst golv färg, fick du betala extra för den ;)

2009-08-19 @ 01:02:05
Postat av: Olivia

Jättefint , tycker jag ! :D

2009-08-23 @ 14:26:03

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0