Back in the days

Hallå där alla trogna läsare! Jag tänkte försöka skriva några rader om den senaste veckan hehe, har ju varit lite dålig på att uppdatera.

Förra helgen så kom mamma, min moster & mina kusiner upp på besök, det var trevligt och jag fick visa dem runt i stan m.m. Är skönt att få besök hemifrån ibland, kunna lägga tankarna på annat håll liksom =)

I tisdags så kom Kenny & Nathalie upp. Vi drog tillsammans med Rebecka iväg och kikade på hockey mellan Färjestad - Djurgården. En riktigt rolig match, nog den roligaste än så länge =) Tyvärr så åkte Kenny & Nathalie hem till Vänersborg direkt efter matchen så man hann inte umgås så jättemycket men blir ju fler gånger liksom =)

Har skrivit på kontrakt med klubben nu också, så är spelklar till helgen då vi har match på lördagen. Ska bli kul och komma in matchlivet igen hehe. Kommer även börja träna med farmarlaget så blir hårdträning de kommande veckorna. Käns riktigt gött faktiskt och är väldigt motiverad =) Snyggare blir man ju efter varje träning också haha.

Hmm undra om det är något mer som hänt =/ blev ju krogen igår men den lyckade kvällen skriver jag om senare =)

Ah det här får räcka så länge ;p ha de gött så länge så hörs vi igen om någon timme =)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0