22LITER JORDGUBBAR ..

Heey allesammans! Allt bra med er?
Idag gick jag upp runt nio och tillsammans med mamma, min syrra och hennes barn så begav vi oss iväg på en biltripp .. Närmare bestämt till jordgubbslandet xD .. Vi plockade och åt massa jordgubbar, det fanns sjukt mycket och det var sjukt gott haha :) Jag och mamma plockade ihop totalt 22 liter men sen plockade syrran ihop ett par liter också :) ..

Det var riktigt gött och gå och plocka, solen gassade på helt underbart och direkt när man blev trött så var det bara att käka lite jordgubbar och dricka lite vatten :) .. Ett riktigt bra sätt för att bättra på brännan xD haha ..

Vad har ni gjort idag?
Vad har ni för planer för sommar?
Nu blir det strax glass & jordgubbar (a)
Kaching ;)



Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Vi har hälsat på dottern och shoppat lite :) varmt som sjutton , blir nog åska. Gottis med jordgubbar

Kram Lena

2009-07-02 @ 17:35:19
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: mamma

Ja visst var det kul och krypa omkring i landet. Inte ett dugg ont i ryggen eller? fast vi var allt duktigare än du skrev, 11 kg var det! alltså 22 liter!!! det blir fler gånger, eller?

kramis

2009-07-03 @ 23:05:20

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0