BLIR MIN BLOGG BÄTTRE NU?

Wihuu!
Då har jag äntligen skaffat mig en laptop :) .. Jag har länge letat efter en ny och egen dator men har inte riktigt haft råd men nu har jag som sagt skaffat mig en .. Jag, mamma, syrran och Mille(den nyfödda) åkte iväg till torp köpcenter i Uddevalla och köpte den på Inet för ett helt okey pris :) .. Så nu kära bloggläsare! Nu kommer jag kunna ge er massor med updates och smaskigheter att läsa ;)

På väg hem från Uddevalla så plockade vi upp Marie och sen blev det en varm biltur hem .. Temperaturen låg på ca 30grader och när man har en trasig AC så blir inte den till någon hjälp heller direkt haha .. Väl hemma så blev det en god kycklingsallad från Kalasboden och en stund nere vid stranden med ett par dopp i det blå :) .. Vattnet var skitvarmt och skulle gissa på en temperatur runt 22 - 24grader kanske ..

På kvällen blev det en tripp till hemmakväll och vi hyrde "Vi hade iallafall tur med vädret .. igen", riktigt rolig film, tråkigare blev det när vi insåg att samma film låg i dvdhyllan =/ .. Bortkastade pengar men ah ja, speröll haha ..

Nu kommer ni få fler och roliga updates iaf,
läs & njut!

Kaching!



             


Kommentarer
Postat av: Emma

Likadan dator som jag har =)

2009-07-05 @ 10:38:16
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag blir också sugen på att köpa ny dator nu, men jag har inte råd :/.



Vi hyrde också "Vi hade i alla fall tur med vädret igen" i helgen. Vad tyckte du om den? :)Själv tycker jag att ettan är bättre ^^ haha.



Gött med uppdateringar oftare! :) Ha det bra!

2009-07-06 @ 12:00:37
URL: http://xkiddown.blogg.se/
Postat av: Josefine - kampen om att orka vardagen

Du gjorde ett bra köp, har själv haft min i ett år nu snart och det är verkligen mycket dator för pengarna:D

2009-07-07 @ 02:31:17
URL: http://mysticalme.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0