På bali och göttar sig ..

Heey allesammans!
Fan va dålig jag är på att uppdatera haha .. Måste VERKLIGEN bli en ändring på det haha xD .. Igår så åkte jag och hämta haddock och sen åkte vi hem hit till huset och gjorde oss hemmastadda :p .. Nu öser regnet ner utanför, haddock ligger bakom mig och snarkar som en gris (fast en väldigt söt gris^^) ..

Ikväll kanske några i klassen kommer hit, vi hade tänkt och grilla men vi får la se hur det blir med den idén med tanke på vädergudarnas humör idag .. Hoppas på liiiiiite solsken ikväll iaf :) ..

På tal om solsken, fick sms av brorsan för en stund sen också. De hade kommit fram till Bali nu, jättefint väder men lite fuktigt fast vad gör det? Bättre det än detta pissväder :) .. Jag är ju inte alls avundsjuk! haha ..

Ha det gräjt så länge!






Kommentarer
Postat av: MARIE

vaddå trött ? :P



puss på dej hjärtat <3

2009-07-23 @ 11:46:52
URL: http://maariehaansson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0