Gassigt i solen

Idag har det varit en riktigt skön dag, började med att hämta ut en sak hos tandläkaren och nu är allt över :) inget mer tandläkarbesök på väldigt väldigt länge :D känns riktigt skönt :) Nu är skolan helt över för min del också typ. Gjorde klart det sista arbetet idag så nu har jag mitt mvg i fotografisk bild C och på fredag blir det studenten!!! Ska bli så sjukt jävla kul verkligen :) men lite tragiskt är det också .. Går i världens bästa klass så jag kommer ju sakna dem en hel del men det gäller att träffas flera gånger efteråt liksom :) Hursomhelst så blev det lite solning med några i klassen efteråt och på kvällen drog jag till flickvännen .. Inte träffats på ett tag så det kändes skönt :) jag tog ett dopp i det blå och vi prata en del :) Nu ligger jag i sängen och armen bränner xD haha .. Jag har bränt mig lite om man säger så haha .. Längtar efter att få börja min cykelfärd nedåt i landet, jag är verkligen pepp på att dra iväg på cykel :) ah ja, studenten först haha :D vi hörs och glöm inte! Destination lycka ;) (katching) haha ..

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0