JAG MÅSTE VARA KNÄPP! ELLER HUR?

En dag på stranden
Vaknade imorse av att en tokig flickvän springer in som jag vet inte vad och så gott som skriker att det är sol ute haha ..
Vi bestämde oss då för att bege oss iväg till stranden för att ta vara på denna dagen, vilket var ett riktigt bra val :) Väl på stranden stekte solen och vinden fläktade alldeles lagom .. Helt underbart <3

Sen blev det även idag en tripp ut till torp köpcentrum och ett besök på Biltema och MC Donken :) Det var som himlen där på biltema haha, jag som börjat bli heltokig vad gäller cyklar och tillbehör nu gick loss ordentligt och ville köpa allt jag såg i min väg haha .. Tur nog kunde älsklingen få mig att inse att jag faktiskt inte behöver just den där saken .. Hur som helst så fick jag tag på de viktigaste sakerna men vem vet, kanske blir det ett litet litet besök till (a) .. Ikväll blir det att börja pilla med cykeln, och montera fast alla nya saker :) Ska blir riktigt kul haha .. Fan va nördig jag låter, låter som jag är 6år och precis har satt fast sådana där smattersaker i hjulen så att det skulle låta som en motorcykel haha ..

Nu blir det lite schtek på balkongen så kommer jag snart med en update :)

Kaching Kaching

    

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0