Resor?

Morning morning!
Nu har jag precis käkat lite frulle och duschat osv .. Ska snart iväg på kalas till kusinen som fyller 16 .. Frukosten bestod av hönökaka med ost, skinka, grönsaker och sen toppat med lite äpplejuice vid sidan om ;) Galet gassigt haha .. Marie springer runt som en galen tupp för hon inte får till sin frisyr haha ..

Såg också ett gassigt erbjudande i tidningen idag, tre nätter i dubbelrum på hotell i stockholm för 1500:- Helt okey pris faktiskt så nu står det mellan stockholm och gotland .. Gotland är ju så sjukt fint och skönt ställe men stockholm är ju också riktigt skönt liksom .. Jag älskar båda ställena :) Jag får kika upp lite mer priser på gotland så får vi la se hur det blir med den saken :) Jag är ju lite sugen på att dra utomlands också, jag menar det finns ju inget som slår en utlandssemester :) Någon som är sugen? Säg bara till så drar vi vetty ;)

Hade ju varit kul att få lite besök nu när jag drar till Danmark också .. Så packa bilen och slå en pling så träffas vi några dagar i Danmark med lite gassigt ölande haha :)

Over and out ..
Kasching Kasching

  
  
  


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja den är helt bedårande! Det är nog sant, men det är tråkigt att vänta ;) Haha! Man vill ju ha allt nu! Vart är det du ska cykla, genom hela Danmark?

2009-06-13 @ 13:57:50
URL: http://lillsaara.webblogg.se/
Postat av: Anonym

du är ju så galen, lillesebsen. men jag vill ut från sverige!

2009-06-14 @ 17:10:15
Postat av: Anonym

hihi, det var jag som glömde skriva mitt namn.

2009-06-14 @ 17:10:54
Postat av: Sebastian

Hmm .. Anonym?! Vem är du xD

2009-06-14 @ 17:18:51
URL: http://karlssonsebastian.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0