Inför resan ..

Matchen igår resulterade i våran första seger trots ett spöregn hela matchen igenom .. På kvällen fick jag ett varmt bad, mysig mat och jätteskön massage från min snygging .. It was great (y) :)

Nu idag (Torsdag) så har jag börjat förbereda lite saker inför min resa .. Slog upp tältet för att se så det fungerar helt och det kommer nog bli kanon när det väl ska upp på riktigt :) Cykeln ska rustas upp med nya däck och slangar och lite annat smått och gott :) Ska bli riktigt kul att sätta sig på cykeln och dra iväg :)

För er som inte vet så har jag bestämt mig för att resa till Danmark med cykel, stoppen blir i fredrikshavn, lokken och sen fortsätter jag nedåt i landet .. Sticker någon gång nästa vecka troligtvis :)

  


Kommentarer
Postat av: Marie

va bra bilder den tar ! :)

2009-06-11 @ 23:46:47
URL: http://maariehaansson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0