VARFÖR SÅ DUM?

Detta inlägget borde har publicerats för flera dagar sen men som man brukar säga, bättre sent än aldrig^^

Vi åkte en sväng till Överby köpcenter och kikade runt lite .. Marie köpte ett par byxor och jag kikade efter en ny telefon .. Hittade en skitsnygg LG telefon som jag nog ska köpa, ska kika runt lite mer och kolla upp priser osv :)
Shoppingturen avslutades sedan med en rejäl tacobuffé .. Fan va kul vi hade då xD Som vanligt när man äter buffé så lyckas man alltid ta för mycket mat och när man inte orkar äta upp allt så känner man sig dum .. När hon som jobbar står bredvid vårat bord och städar blir det inte lättare att kasta maten .. Dum som man är så försöker man snabbt trycka i sig så mycket möjligt av det som finns kvar på tallriken och detta resulterar i att man blir proppmätt, får ont i magen och man orkar typ inte äta något på ungefär 1 ½ dag ..

Kvällen avslutades med en slapparkväll vid tv´n ..

Kaching Kaching

  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tacos är sååå gott =)

2009-06-16 @ 16:28:45
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0