Mitt liv i rader



Heey, har varit lite dålig på att uppdatera nu ..
Matchen senast gick väl helt okey, inga mål dock .. Men det var en rolig match att spela iaf ..Sen så är det ju bara en vecka kvar nu tills studenten (y) ska bli väldigt skönt .. Annars så har ju också tandställning äntligen ploppat ut .. Känns också riktigt skönt, lite ovant i munnen bara .. Har kikat på några bilder på hur mina tänder såg ut innan tandställningen och det har blivit stor skillnad verkligen (y) gött det liksom ..

Hänt något mer kul det senaste?
Hmm .. Ne tror inte det, däremot något jobbigt så jag mår inte så bra just nu .. Det kanske ni redan har märkt på sättet som jag skriver på .. Vad det är som har hänt behöver vi inte gå in på .. men jag ska nog åka bort några dagar iaf, får se ..

.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..
I no longer know what to say,
I no longer know what to do.

My body says one thing,
my brain something else.

What I see in my head is no longer joy.
The image I got in my head makes me feel betrayed, I feel disgusted.

I am empty of words. All I see is the picture in my head,
I do not want to see .. Good night
.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..


Kommentarer
Postat av: Alex

Grym blogg! Alltid nice med nya bloggar, hoppas det andra löser sig grabben! :D

2009-05-30 @ 13:38:10
Postat av: Linapina

Bra text, en låt eller direkt från hjärtat? :)

2009-05-30 @ 13:42:07

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0