Börja blogga?! Hmm

Heey,
Som jag tyckt förut så är det ju nästan lite bögigt att blogga som kille men när jag nu märker att "blogglivet" bara växer och växer så ska jag nog ge det ett försök ändå ;)

Bilddagboken är ju annars ett ganska bra alternativ att redovisa va fan man gör med sitt liv men jag känner att bilddagboken och jag har börjat glida isär .. Vårat förhållande fungerar inte riktigt längre och det är nog bättre att göra slut innan det blir värre liksom .. haha fan va mobbad jag är xD

Men vad har jag gjort nu i helgen då?! Hmm
Jo fredagen började ju med praktik i gbg, ganska chill .. Skulle ut och fota lite för mitt projekt men det regna så förjävligt så jag tog (eyy, va fan kallar man spårvagn för? I stockholm kallar man ju tunnelbanan för tuben osv .. hmm jag får kolla upp det där ..) Ah hur som helst, så tog jag spårvagnen till fotostudion och satt vid datan och pillade lite, längtade mest till att få komma hem .. På kvällen blev det krogen med min kära flickvän och hennes klasskompisar, en riktigt trevlig kväll och sen somna man gott med ett par öl i magen bredvid flickvännen :)

Lördagen blev väldigt chill, skulle egentligen ha tränat med gänget men kände mig ganska slö och seg så stanna kvar i Uddevalla hos Marie .. Vi drog ut på stan och tänkte fika men icke sa nicke, vi insåg att hela dagen hade sprungit bort och klockan hade blivit fem så allt hade stängt .. Vi åkte hem och laga tacos, kikade robinson och vi fick suget att börja blogga haha ..

Fan va långt detta blev nu känner jag, jag får bättra på mig och skriva lite mindre nästa gång haha ..
Ha de bara för fint så skriver jag mer sen ;)

.. .. ..

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha jaa , den fikan blev det inget med :P

2009-05-13 @ 17:52:34
URL: http://maariehaansson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0