I mitt huvud just nu: Känner mig jävligt glad, nöjd och förväntansfull =)

Då har jag gjort första träningen på väldigt länge och det kändes helt okey med tanke på att jag varit borta från innebandyn ett ganska bra tag .. Ledare & tränare var trevliga och visade ett stort intresse, de utsåg mig till träningens bästa spelare genom att dela ut ett pris (något de gör varje träning) .. Priset var en DVD-film, men brydde mig inte så mycket om priset i sig utan det var kul att de var nöjda med mig och visade intresse ..

De vill se mer av mig och jag kommer fortsätta träna med laget en tid framöver för att kunna känna om träningarna ger mig något, ifall stämningen i laget är bra och om jag trivs .. Än så länge ser jag mer fördelar än nackdelar men saker och ting kan förändras så man behöver ju tid =)

I mitt huvud just nu: Känner mig jävligt glad, nöjd och förväntansfull =)

Men nu blir det sängen, är lite "pömsig" (a)
Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: kaka

Vad vare för film?

2009-11-12 @ 15:40:03
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0