Kycklingwoken blev .. Min egna lektion gick ..

Det är sååå gott verkligen =)
Kycklingwok asså, mmmmh! (Och när ni läser det så ska ni tänka på när Homer säger så om öl ;) haha ) .. Får bli Wok till matlåda imorrn =) .. Min engelskalektion för sjuorna idag gick jättebra, alla elever tyckte det var kul och min handledare berömde mig för att jag hade en så bra lärarröst och för att jag lärde ut på ett bra sätt, alltid kul med beröm =) .. Imorgon blir det en egen lektion igen, fast i matte .. Kommer gå jättebra känner jag =)

Vårat arbetsrum e klart nu också, har varit städare där hela dagen så man har inte riktigt fått någon arbetsro men imorrn blir det nog andra bullar =) .. De nya möblerna vi fick dit va riktigt fräscha haha =) 

Nu ska jag bara diska upp all disk och sen hoppa i säng, måste få sova lite mer känner jag + att jag måste ställa mobilalarmet också haha .. Imorgon ska jag fan inte försova mig haha =)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0