Snön har kommit .. och mer snö kommer =/

Ja då har ju snön kommit och det snöar bara mer och mer .. Snöade när jag åkte till bussen imorse och har snöat så gott som hela dagen .. När jag kom till Karlskoga så låg det redan 1cm snö på backen, det gör det väl här i Karlstad också nu iofs .. Har snöat på bra här men det tråkiga är att det mest är slaskigt ..

Det blev en tur ut till Bergvik & Våxnäs efter att jag kommit hem från Karlskoga, behövde handla mat och lite andra saker .. Men nu är jag iaf hemma och ska käka lite, sen blir det nog att jag går och lägger mig .. Jag ställde båda mina alarm imorse och det gick väl bättre men råka somna om en stund ändå höhö .. Blir nog att jag ställer klockan i köket ikväll så jag kommer upp lite lättare imorgon haha ..


(Så här såg det ut imorse i Karlskoga)


Kommentarer
Postat av: Linn F

Älskar snö men det har inte kommit till stockholm riktigt ännu, det snöar förvisso men den hinner smälta.. hoppas att det kommer en riktig storm!

2009-11-05 @ 20:31:06
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0