Usch, ser inte goda ut, de luktar inte gott och de smakar defenitivt inte gott!

En morgon då jag hade velat minnas att jag såg MTV galan igår, men nepp .. Jag somna och iofs så kanske det var bäst, hade nog inte kommit upp i tid idag annars .. Sitter och trycker i mig några äckliga mackor nu bara för att få min mage lite lugnare hehe, kommer gå och va hungrig som en idiot hela förmiddagen annars haha .. Hatar att äta såhär tidigt annars, mår bara illa av mat då .. Usch, mackorna ser inte goda ut, de luktar inte gott och de smakar defenitivt inte gott men ändå är det bara vanlig pågenbröd med en skiva ost på =/ hmm ..

Sista dagen för veckan nu iaf och det ska bli så sjukt skönt med helg, äntligen få sova ut liksom .. Känner verkligen att jag behöver det =) .. Vad ska ni göra i helgen? (och nu vill jag att alla ni som läser detta svarar, oavsett om ni bara ska sitta hemma hela helgen =))

Nu MÅSTE jag slumra till lite iaf, e så trött .. (Fast det får inte bli som igår när jag åkte hem haha, då va jag en person ifrån att missa att gå av) Jag vaknade precis när bussen stannade på min busshållplats, kunde ha blivit en onödig tripp till stan annars haha :p .. Ah ja, I´m out!


Kommentarer
Postat av: kaka

Helgen komme rinnehålla en middag hos svärföräldrarna, det ryktas om smördegsinbakad fläskfilé..mmm...

2009-11-06 @ 11:35:11
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: josefine

Der inte ut att ha varit många som svarade.. Själv ska jag planera en engelska lektion för min femma. Vi ska repetera verbet vara.. :P

2009-11-06 @ 23:39:56
URL: http://jocyfine.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0