Besök i hemsta'n .. Dop .. 80talsfest .. ÖVERRASKNING =) ..

Har ju som sagt varit hemma i Vänersborg ett par dagar, kom dit på torsdagskvällen och favoritmaten stod typ serverad på bordet när jag klev in genom dörren =) .. På fredagsmorgonen blev det en liten promenad genom staden och det är mycket som förändras, känns lite konstigt och apropå konstigt! BUSSARNA!!! Blåa bussar känns så sjukt j*vla fel haha .. Hur kan en känsla som man levt med i typ 15 år förändras på bara några månader ?? Det är lite knepigt det där faktiskt :p .. Skönt med promenad iaf =) ..

På lördagen så blev det dop för min systerson som döptes till Mille (Karl, Mikael) .. Mille var väldigt duktig i kyrkan och hade inga problem med att vara glad så det blev ett lyckat dop =) .. Efteråt blev det mat & fika hemma hos de i huset och som vanligt i våran familj när det är något kalasande så blir det miljoner olika kaksorter typ :p ..

Vid två så tog jag tåget hem till Karlstad igen och lyckades få en ganska skön sömn hehe .. Kvällen igår va väl helt okey förutom fotbollen =/ .. Fan va trist det kommer bli utan Sverige i vm =( .. Nu blev inlägget kanske lite långt men uppdaterar mer om gårdagskvällen senare, ska jag åka och handla lite käk nu ..

ps: kanske blir en överraskning ikväll =)
Jag har talat ut!


Kommentarer
Postat av: Josse

Erkänn, bussarna hemma ser jätteknepiga ut.. jag uppfattade nästan inte att det var en buss när jag såg en i stan.. =s

btw katten är urgullig!

2009-10-14 @ 03:01:03
URL: http://jocyfine.blogg.se/
Postat av: Pontus

Men bussarna var ju inte blåa förr =) dom va vita med gula o röda streck lr nåt sånt där ju =) Är ju bara några år sen dom blev blåa! :P

2009-10-14 @ 10:55:59
URL: http://www.pontusk.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0