Sixten på besök hos sin syster .. Sista dagen som 18åring ..

Är hemma hos Marie nu, Sixten leker med sin syster Maja och vi har käkat tacos och kollar nu på Andra Avenyn =) .. Är proppmätta efter tacosen, usch man känner sig så jobbigt mätt verkligen =/ .. Ut och promenera en snabbis sen kanske? .. Imorgon fyller jag 19 också, precis som 17 så är det nog en jävligt onödig ålder som man egentligen borde ta bort haha .. Ah ja, kan la bli kul och fylla år ändå även om det egentligen inte är någon stor grej längre =/ ..

Va på IKEA en sväng igår också, köpte några matskålar och en filt till Sixten =) .. Imorgon blir det en kort föreläsning + lite grupparbete med min studiegrupp, ska förbereda lite inför torsdagen då vi ska ha en redovisning ang. VFU (verksamhetsförlagd utbildning) .. Kommer nog bli super, vi har en helt okey plan liksom haha =)

Ah ja, ha en bra kväll allihop så hörs vi förhoppningsvis imorgon =) .. Jag får sluta vara så dålig på och uppdatera men har råkat hamna lite i en sån svacka nu xD .. I´m out!

 


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

sv: tack (:

2009-10-14 @ 10:21:19
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Em

grattis :D

2009-10-14 @ 15:44:07
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0