Farväl Gustavsson & Liedman!! Kommer inte sakna er xD

Äntligen klar! Känns så jävla skönt! =)
Farväl Gustavsson & Liedman, kommer verkligen inte sakna er haha xD .. Ne men blev väl ganska nöjd med mitt pm men visst, hade jag lagt ner mer tid och ansträngt mig mer så är det ju klart att det hade blivit bättre hehe .. Men men, första uppgiften och man ska ju förbättras liksom .. Man får tänka på att jag precis kommer från en gymnasielinje där jag så gott som glidit igenom och inte pluggat ett skvätt, jag är ju inte den som pluggar direkt men nu fan ska det bli andra bullar xD haha .. Har suttit hela dagen på biblioteket och pluggat, kan inte anstränga mig när jag är hemma typ .. Är lättare att få plugghumör i skolan =)

Gött att Andra Avenyn och Idol har börjat också =) .. Längtar tills avsnitten som jag och kenny är med i =) .. Gick ju bra i fotbollen också =) Ja ja, nu ska jag sova .. Upp tidigt imorgon, börjar kvart över tio =/

Ha det super så hörs vi imorgon ;)
I´m out!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0