Jag är med på film =) .. Synundersökning ..

Kom hem till Karlstad igår som sagt, pluggade lite och grejade lite i lägenheten .. På kvällen kom en kompis hit och vi käka lite och sen gick vi på bio, "Prinsessa" .. Eftersom jag varit statist i filmen så var det ju ett måste att se den, och redan bland de första minutrarna så dyker lilla jag fram i rutan =) Det var jävligt kul och se filmen för man kände igen sig överallt typ, så gott som hela filmen är ju inspelad i min gamla skola osv =)

Denna dagen har bestått av plugg och chill hehe .. Satt och läste i biblioteket i skolan idag och helt plötsligt somna jag till xD .. Tror jag blir trött pga att jag anstränger mina ögon för mycket, ska nog gå och göra en synundersökning någon dag =/ ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt, jag känner en kändis ;)



vi kanske ska gå o göra en synundersökning ihop? tror inte min syn är helt ok den heller :S

2009-09-14 @ 22:09:57
URL: http://sof1e.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0