JAG SOM TRODDE STUDENTLIVET SKULLE VARA LITE LÄTTARE!!

Sitter och pluggar nu och det bröjar bli segt .. Orkar inte =/ fattar typ ingenting och vet inte riktigt vad jag har skrivit heller :s .. Usch, jag som trodde studentlivet skulle va gött och gassigt men ne :( haha .. Igår hade vi den sista nollningsdagen också och då var det sittning som gällde, va skitkul och våran grupp hade greasetema, tänkte jag skriver mer om det sen när jag fått tag på lite bilder osv :)

Har köpt nya byxor och tröja också så ska ge er en bild på det också sen :) men nu får jag försöka plugga vidare .. Risken att jag somnar är stor dock =/ hmm, damn!

Ah ja, I´m out!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0