Plugg och äntligen dags för hockeyn igen =)

Sitter i skolan och pluggar nu, bara två pluggdagar kvar och sen dags för min första tenta .. Känns lite nervöst, och jobbigt =/ .. Känner att jag inte riktigt har koll på allting än =/ .. Men man kanske kan mer än vad man tror, när man väl ska göra tentan så kanske det inte är så svårt egentligen .. Ska bli skönt och släppa plugget lite ikväll och koppla av med, förhoppningsvis, en öl på läktaren under matchen mellan Färjestad och Rögle =) .. Ska dit med Marie, vi har ju som sagt börjat hänga lite med varandra igen(som kompisar) och det känns helt okey även om det ibland är lite jobbigt men man får väl helt enkelt ge det lite tid liksom =/ =)

Ska bli riktigt kul med hockey igen iaf, förra säsongen blev det ju inte att man kika på så mycket matcher men nu när man bor i självaste hockeysta´n så är det ju ett måste att kika på så mycket matcher som möjligt =) .. Jag får väl tippa matchen ikväll, får nog tro på en Färjestadseger med 4-2(sista målet i tom kasse) ..

Vad tror ni resultatet blir?!
Jag lovar att uppdatera med lite bilder från matchen sen =)
I´m out!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Ska dit jag med! :D

2009-09-24 @ 14:53:06
URL: http://www.metrobloggen.se/livsverk
Postat av: Runa

sv: såklart hon är!

2009-09-24 @ 16:32:15
URL: http://runasofi.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter sjukt nice det där med hockeyn :). En öl på läktaren^^. Din första tenta på lördag? Lycka till på den & ha en bra kväll Sebastian! :D <3 kram kram

2009-09-24 @ 19:32:21
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0