Sitter på seg föreläsning! .. FLOTTRACE! .. Jag hissar!

Godmorgon! Sitter på en seg föreläsning nu, vetenskap om solen och jorden .. Va fan har det med lärarutbildning att göra? :S .. Ne usch på detta!! SKa bli kul sen istället, då blir det ju förfest och sen ner till stan och flottracet .. Kommer nog bli sjukt jävla kallt om man ramlar i haha xD Ni ska få massa bilder på det sen :D .. Måste iväg och handla lite mat också, börjar bli tomt i kylskåpet hemma ..

Vad gör ni idag? Något jag ska skriva mer om i min blogg?
ps: Jag hissar spotify idag!

I´m out!



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0