SISTA KVÄLLEN SOM NOLLA A´LA GREASE! [VIDEO & BILDER]

Sista kvällen som nolla!!
En helt underbart rolig kväll :)
Dagen började med att vi drog till Danne vid två och började plugga in texten till våran spex .. Vi hade greasetema och hade gjort om texten i en låt, ni kan lyssna på den här nedan .. Vid (ja va fan va klockan :s) fem kanske så drog vi oss in mot stan och på bussen in så blev det sångstund :) Allt från mora träsk till magnus uggla till greaselåtar, hade jävligt kul iaf :) .. Väl inne i stan så gick vi mot karolinen där kvällens sittning skulle äga rum (sittning=festkväll med alkohol, middag och spex och roligheter). Vägen dit innehöll de tre S´n, sånger, skratt och stup haha. Hela kvällen blev verkligen jättelyckad och jag hade dretkul! Trots det lilla missödet med plasten och ljuset =/ (jag mår bättre nu iaf, tack jossi för isen haha) .. Kvällen avslutades med efterfest på campus :)

Videon är lånad av Ida :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske borde göra de till en permanent stil Sebbe ;P haha passar dig !

2009-09-07 @ 21:17:14
Postat av: Anonym

// Amanda

2009-09-07 @ 21:17:45
Postat av: Josse

Haha, allt för dig Bengan.. :)

2009-09-08 @ 00:04:56
URL: http://jocyfine.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0