en vecka med mycket plugg..

Idag har blivit en ordentlig pluggdag.. Började med att åka till skolan vid elva för att möta upp studiegruppen. Skulle gå igenom våra uppsatser och ge lite respons. Satt sedan kvar i skolan ett par timmar och skrev klart några delar ur min uppsats. Har nu bara lite kvar att skriva om två böcker och en avslutande text. Den ska vara inlämnad imorgon så jag börjar se ljuset nu :) Måste dock skynda mig lite med uppsatsen så jag hinner plugga på tentan också.. Har omtenta imorgon också så efter imorgon är jag äntligen klar med det värsta plugget och kan börja leva igen :D

Hade tenta även i måndags, kändes för en gång skull bra efter tentan.. Tycker jag fick med det mesta och det känns som jag faktiskt ska klara den :) göttans!


Inte långt kvar nu tills skolan är över

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0