Söndagen över, en ny vecka på g..

Då var ännu en söndag över och dags för en ny vecka..
Imorrn blir det förhoppningsvis en tripp till kusten för att fiska med brorsan och bodd, får la se vad det blir för väder bara. Ska försöka träffa systra mie med familj en snabbis också. Tåget hem till k-town går vid sex sen på kvällen så jag får ju försöka utnyttja dagen så mycket som möjligt liksom :p ..

Idag blev det en tripp till mormor och morfar. Va kul och träffa de en stund, hinner ju inte träffa de så ofta längre.. Sen blev det en liten promenad och på kvällen slappa jag hemma med mamma och ett par räkmackor, riktigt gött :)

Nu blir det sängen strax, rätt trött fortfarande.. Har inte hunnit komma ikapp mina timmar :p haha. Well well, sleep tight!


Jag måste utomlands snart! får ångest haha :p


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

jag tackar så galet mycket ;D



jag vill också utomlands.

...

2010-04-05 @ 00:31:23
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Sara

Gillar du att resa eller? ;)

2010-04-05 @ 01:10:06
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tack så mkt vad snäll du är:)



ska vi följa varandra på bloglovin?

2010-04-05 @ 10:10:03
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Lexie

vad kul, tack så mycket :D

härlig bild! en resa utomlands skulle inte sitta fel!

2010-04-05 @ 23:01:30
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0