nepp :) sa lepp..

Hallå där! Heey! Tja! Hallojsan! Todeluu!
Hur hälsar du? =)

Idag har varit en ganska lugn dag. Hade lektion imorses som va helt okey men ibland börjar man ju undra vad folk går på haha, fick bita mig i läppen för att inte börja skratta haha.. Well Well, har fått mina cash nu också så har fått tummer ur...och betalat av mina skulder och räkningar, känns skönt att ha det gjort..

Drog sedan vidare till Willys med Susanne och handla, sedan hem igen och lämna maten. På kvällen blev jag bjuden på middag hos Susanne, blev en vegetarisk variant av spagetti & köttfärssås. Det va riktigt gott och helt klart något jag kan tänka mig äta igen någon gång =) Sen kollade vi film, blev en dålig skräckfilm...eller genren var skräck iaf :p

Nu ska jag sova strax, Daniel G kommer på besök över helgen så ska ner och möta honom på stationen imorrn.. Vi hörs snart igen, om inte så ha en trevlig helg! Jag tänker ha en grym helg =)

Dagen med fem ord och en smiley: En rolig och mysig torsdag =)


(Det sunda livet håller i sig =))

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0