Lördag, en dag bland snö...

Nu är jag hemma hos familjen igen som ni antagligen har förstått. Syrran kom och hämtade mig på stationen och kvällen spenderades sedan med massa snack(mycket nytt att berätta) och tv-slappande..

Imorses så va vi ute och lekte i snön tillsammans med syrrans barn. Vi åkte massa bob och hade pudersnö-krig haha, finns ju inte någon kramsnö ute nu.. Fast är lite skönt också, det knakar inte så där äckligt under fötterna då haha :p ... Har även hunnit med en familjemiddag med massa roligt snack =) Blev lax & potatis till middag och en slags tårta till efterätt, smaka gött!

Imorgon ska jag iväg och kolla innebandy när gamla laget lirar och sen på kvällen är det dags att åka hem till Karlstad igen..





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0