Tågolycka... 3e gången gillt...

Back in town efter lite försening osv. Skulle varit framme vid åtta igårkväll men blev försenad nästan en timme pga en tågolycka framför vårat tåg. En person som hade blivit påkörd av tåget innan =/

Nystart i skolan idag, ny kurs. Den verkar väl sådär rolig, men det får gå!
Fick lite problem idag under nystarten :p .. Jag hade inte fått någon info om vilken klass och studiegrupp jag skulle va med i osv så fick helt enkelt haka på polarna.. Efter en halvtimme i klass 1 får jag reda på att jag troligtvis ska va i klass 2 så jag går dit. Efter ytterliggare en halvtimme typ så får jag nu reda på att det är i grupp 3 jag ska vara i. Jag traskar dit och när jag väl kommer in och sätter mig så är lektionen slut typ. Jag hade nu iaf hittat min klass men visste fortfarande inte vilken studiegrupp jag skulle vara i. Jag får följa med läraren till hans rum för att lösa problemet men på vägen dit så ska han springa runt och låsa upp massa salar samtidigt vilket gör att det tar ännu längre tid :p (+ att han verkar lite virrig, fast på ett komiskt sätt :p).. Men nu är problemen lösta iaf och jag har hittat min klass och min studiegrupp. Hamnade med folk jag känner, bl.a. Susanne, Marcus och Lina så de e skönt =)

Nu sitter jag iaf och käkar lite spaggetti & köttfärssås och ikväll blir det träning igen. Är ganska taggade för ikväll faktiskt.. Funderar på att gå ner till Sasha först och spöa honom på lite tv-spel (NFL). Är lite sugen på att dra och åka några skär också men får väl vänta tills imorrn då jag & susanne ska iväg och åka lite. Får se vad som händer....


Ha de fint sålänge! Heey!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0