storhandling ..

Gick upp runt tio och drog till Willys vid tolv med Jonas. Storhandlade så nu ska jag la klara mig.. Sen har jag mest legat hemma och slappat, är så jävla trött känner jag. Hockeyn ikväll gick ju inget vidare heller, jävla dret. Gäller att vinna på söndag och jag ska lätt skaffa plåtar till den matchen..

Imorrn blir det fest, måste fixa och skicka in några arbetsansökningar inför sommarn också. Nästa vecka blir en fullspäckad vecka, vad som händer får ni reda på då. Jag ser ett ljus iaf^^ haha

btw, hur stor chans är det att alla 24 flaskor i en låda håller när lådan går sönder och de faller ifrån en halvmeters höjd? Jag lyckades iaf^^

Sleep tight, good bye!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0