Dags för vfu igen..

Tjaa! Allt bra?!
Vinkade av familjen vid tåget i förmiddags.. Köpte en en ny sticka(hockeyklubba för er som inte vet :p) så nu är man fit for fight haha :D .. Blev lite hockeylattjandes med Ovechkin från bosnien, även kallad sasha :p Vi blev direkt utmanade av några ungar på match.. Jävligt kul o bara åka runt och lattja lite :D

Annars idag så har jag slappat ganska mycket, VFU imorrn igen så gäller väl att vara utvilad.. Ska nog hoppa i säng snart också, bara kolla klart på blåsningen :D .. Så jävla roligt program, "Glenn över sjö och strand" jag dör av skratt typ haha :p

ja ja, dags att sova!
Sleep tight!


(back to Karlbergsskolan)

Kommentarer
Postat av: Design-Topia

vilken fin design :).

2010-03-08 @ 20:38:13
URL: http://designtopia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0