vaken med tuppen..

Ja då var man vaken tidigt idag igen.. Känns jävligt segt att gå upp såhär tidigt, jag är verkligen inget fan av tidiga mornar... Spelar ingen roll om man lägger sig tidigt heller, sånna här tider är inte mänskliga. Har ingen direkt lust med vfu =/ Sixten ligger i knät och myser nu. Han verkar inte heller tycka att jag ska åka iväg till karlskoga :p Ja ja, det är väl bara att sätta på sig jackan och dra..

Måste klippa mig snart också tror jag, antingen klippa mig kort eller ha kvar det långa håret? hmm =/ Försöker leta efter lite ideér men hittar inget speciellt.. Får la klippa mig som jag brukar klippa mig helt enkelt.. Well well, time to go.. See ya!

(Hittade förresten en jävligt cool och smidig grej på google, en pizzasax :D)

Kommentarer
Postat av: syster

Var hittar du allt...hi,hi. Men den ser tokigt annorlunda ut.

2010-03-12 @ 04:17:52

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Jag håller den hemlig^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ett liv kan inte alltid vara på topp men jag försöker alltid hålla huvudet på topp och sikta högt. Jag är 19 år och pluggar till medialärare på Karlstad Universitet efter att ha flyttat från Vänersborg. I min blogg kan ni läsa om min intressanta vardag där jag tar upp saker som mode, inredning, sport och mycket mycket mer. Jag är enligt många lite av en sportnörd men jag älskar att träffa nya människor, resa och fota och det är genom dessa nöjen som jag ser min destination, lycka!

Läs & njut :)

Kontakta mig?
email: [email protected]

RSS 2.0